Emilia Focht

Emilia Focht

Jestem pedagogiem z wyboru, z dziećmi pracuję z prawdziwej pasji.

Jestem absolwentką pedagogiki Uniwersytetu Łódzkiego. Skończyłam też studia podyplomowe z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji.

Kursy i szkolenia:

  • konferencja nt.: Wykorzystanie dogoterapii w edukacji uczniów z upośledzeniem umysłowym,
  • warsztat metodyczny nt.: Programy M. I Ch. Knillów w terapii dzieci z zaburzeniami w rozwoju,
  • kurs pierwszego stopnia z zakresu neurofizjologicznych podstaw Integracji Sensorycznej,
  • seminarium: Wczesna Interwencja Terapeutyczna,
  • szkolenie: Specyficzne trudności w uczeniu się wynikające z zaburzeń Integracji Sensorycznej i Zespołu Aspergera,
  • kurs drugiego stopnia SI,
  • Terapia Behawioralna w teorii i praktyce – kurs 3-modułowy,
  • warsztat: Diagnoza procesów integracji sensorycznej,
  • szkolenie: Metoda integracji sensorycznej w terapii dzieci autystycznych,
  • kurs: Dziecko z posturalnie obniżonym napięciem mięśniowym – formy pracy terapeutycznej w oparciu o koncepcje neurorozwojowe, z uwzględnieniem procesów integracji odruchów w o.u.n.

Pracuję w łódzkich przedszkolach z dziećmi z autyzmem i zespołem Aspergera oraz należę do
zespołu terapeutów w Semaforze. Praca daje mi tak wiele, dzieci ciągle na nowo uczą mnie
spokoju, dystansu do wielu spraw. Każdy jeden mały uśmiech, jeden mały sukces dziecka to moja wielka radość.

Prywatnie jestem żoną cudownego faceta, lubimy wspólnie spędzać czas przy herbacie i rozmowach, spacerować, oglądać mecze piłki nożnej. Odpoczywam czytając wiersze Anny Achmatowej, książki Hemingwaya i… sprzątając.