- Zajęcia
- Terapia surdopedagogiczna wiek
Jestem pedagogiem o specjalnościach: pedagogika wczesnoszkolna, oligofrenopedagogika, surdopedagogika oraz matematyka w szkole. Jestem również trenerem metody EEG-Biofeedback.
- ADOS-2 w diagnostyce klinicznej (do gabinetu);
- Terapia behawioralna dzieci i młodzieży z autyzmem;
- Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem- profil psychoedukacyjny PEP-R;
- Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem;
- Diagnoza autyzmu i zaburzeń pokrewnych;
- Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera;
- ADHD- nadpobudliwość psychoruchowa;
- Agresja i autoagresja oraz inne zachowania problemowe u osób z autyzmem;
- Uczeń z zespołem Aspergera i autyzmem wysokofunkcjonującym w przedszkolu i szkole;
- Rozwijanie samodzielności dzieci i młodzieży z autyzmem- plan aktywności;
- Konstruowanie indywidualnych programów terapeutycznych dla dzieci z autyzmem;
- Diagnoza rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich;
- Diagnoza dysleksji rozwojowej w ujęciu klinicznym i psychometrycznym;
- Wczesna interwencja terapeutyczna i wspieranie rozwoju, elementy diagnozy i terapii dziecka 0-36 m.ż;
- Narzędzie M-CHAT-R/F- praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka;
- Różne drogi rozwoju komunikacji u dzieci ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera. Zagadnienia diagnozy i terapii;
- Kurs instruktorski masażu Shantala;
- Szkolenie w zakresie terapii integracji sensorycznej I-go stopnia;
- Wspomaganie dzieci z autyzmem w rozwijaniu funkcjonalnej komunikacji – model AAC, szkolenie 3-modułowe( w tym wykorzystanie systemu „Mówik”);
- Trener profilaktyki pogryzień.
- Kurs I stopnia metody ESDM
- Stosowanie Profilu Psychoedukacyjnego, Wydanie 3, Wersja polska (PEP-3-PL) w diagnozie funkcjonalnej dzieci z autyzmem
- Zachowania trudne u osób z autyzmem i całościowymi zaburzeniami rozwoju w podejściu rozwojowym
- Terapeuta Bilateralnej Integracji
- Intensywne nauczanie w oparciu o SAZ z wykorzystaniem systemu kart”
- VB-MAPP. Diagnoza funkcjonalna osób z zaburzeniami rozwoju.
- EEG Biofeedback I i II stopnia
Udział w konferencjach:
- Najlepsze strategie uczenia umiejętności społecznych osób z ASD;
- Jak rozmawiać z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi z ASD o nich samych? Jak wspierać rozwój ich tożsamości?
- II Forum Terapeutów- „Nasz podopieczny w Sali Doświadczania Świata- problemy i rozwiązania”
- Autyzm od wewnątrz. Budowanie potencjału i samodzielności osób z ASD
- II konferencja „Badabada” Program Wczesnego Wykrywania Autyzmu- „Dziecko nie powie Ci, że ma autyzm”
Prowadzę zajęcia z zakresu treningu umiejętności społecznych, dogoterapię, zajęcia edukacyjne z udziałem psa w szkołach i przedszkolach, terapię surdopedagogiczną, terapię pedagogiczną. Pełnię również funkcję prezesa Zarządu Fundacji oraz dyrektora Niepublicznego Punktu Przedszkolnego działającego w ramach Fundacji.
Pozdrawiam i do zobaczenia na zajęciach!